2022. december 24., szombat

Aranyérem, mézeskalács

Ebben a hónapban Pindúrtündér sok élményt gyűjtött. Volt az akrobatikus rock and roll csoporttal fellépése, ahol arany minősítést kaptak, amúgy tényleg ők voltak a legjobbak a kezdő csoportból. Koriztunk többször is, és amióta nem recés a korcsolyája, mert kinőtte a sajátját, és megkapta a tesója fiúkorcsolyáját, azóta kiválóan tud korcsolyázni. A gyerek lánykorcsolyákra nem kéne feltenni a recét, úgyse fognak még piruettezni. Na mindegy.

Voltunk cirkuszban, az is nagyon tetszett neki, utána még napokig emlegette az akrobatákat. 

A szülinapjára kapott ajándékokat még alig sikerült feldolgozni, aztán most újra várják a fa alatt az ajándékok... Igyekszünk mindig lerajzolni, kitől mit kapott, de egyre nagyobb a dömping.

Csináltunk mézeskalácsot, és elég jól is sikerült idén. Szerencsére ezekhez az együtt díszítésekhez mindig van kedve. Mondjuk nyilván, mert ételről van szó... De azért én örülök neki. Vicces volt, hogy az utolsó sulis nap délelőttjén csináltam meg a mézeskalácsokat, hogy délután már tudjunk rá rajzolni, és amikor mentem érte a suliba, "kiszagolta" a mézeskalácsot rajtam, felderült az arca, és mondta, hogy sütöttem, ugye?

Aztán meg készítettünk mindenkinek kézzel ajándékot, egész jókat sikerült idén, puzzle-t, mini baglyot, rajzot - alig segítettem benne. Nagyon fontosnak tartom, hogy ők is adjanak saját kézzel készített ajándékot, érezzék az ajándékadás örömét. 

Ja, és még egy érdekesség: most karcolt életében először rézlemezbe. Nem nagyon szeppent meg az "idegen" anyagtól, szép határozott vonalakkal rajzolt bele egy katicát és egy napot. 

Pindúrtündér nagyon várta a karácsonyt, igyekeztünk varázslatossá tenni, remélem, sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése