2021. szeptember 22., szerda

Ősz-szegzés

Szeretném befejezni az aktuálisan hegesztett novellám harmadik átírását, már így is túl sok ideje húzódik. Szeretném elolvasni a Légszomj kötet többi novelláját, hogy tudjam, miben jelentem meg. Szeretném emellett elolvasni a Komisz meséket és újraolvasni a Dűnét, mire jön a film. Meg az Alapítványt is, mire jön a sorozat. Szeretném elővenni a téli ruhákat és eltenni a nyáriakat, mert már kezdek megfagyni. Szeretném végre összerendezni a papírfényképeket, amit a tavalyi szülinapomra terveztem, és azóta is csak félkész. Szeretném csökkenteni a varrnivalót, már szatyorba kellett tennem őket, mert lefolytak a székről. Szeretnék varrni egy Daisy ruhát, mert decemberben kelleni fog. Szeretnék többet tornázni. Szeretnék belekezdeni a regényembe, amit már egy ideje tervezgetek. Szeretnék írni egy jó verset Kistücsöknek versmondó versenyre. Szeretném, ha sikerülne legyaknunk So'leah-t, de elég nagy a nyomás, az előtte lévő fight nagyrészt rajtam múlik. Szeretném befejezni a Toastmasters path-emet, de túl nagy falat az utolsó feladat. Szeretnék sokkal többet zenélni a gyerekekkel, múltkor tök jó volt, Queent hallgattunk a gyerekszobában, aztán tegnap megint rámjött, hogy csak meg kéne tanulni valami hangszeren játszani, hogy tudjam kísérni, amikor énekelnek. Szeretnék többet találkozni barátokkal. Szeretnék többet találkozni kollégákkal. Szeretnék sokkal többet foglalkozni a kertünkkel, nyilván megvettem a szép tavaszi virághagymákat, de nyilván egyáltalán nem ültettem még el őket. Szeretnék papírt meríteni Kistücsökkel, mert kb. nyár elején ígértem meg neki, hogy ha összegyűlik elég wc-papír guriga, akkor csinálunk. Szeretnék elutazni Rovaniemibe, mert láttam egy tök jó utazást, de nem fogadják el az igazolványomat, és ha már eddig kibírtam anélkül, hogy valakik az agyamba dugjanak egy fülpiszkát, akkor most már kihagyom. Szeretnék kavicsokat festeni olajfestékkel. Szeretném összepakolni a rengeteg cuccot, ami kallódik a házban, de valójában a padláson lenne a helye. Szeretném, ha jó lenne a Witcher második szezon. 

Köszönöm, hogy elmondhattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése