2020. április 16., csütörtök

A titkos kijárat

Amúgy meg a Super Mario World készítőivel szeretnék egyszer találkozni, hogy válogatott módszerekkel bántsam őket. Már a Forest of Illusion-ben is átkot szórtam a fejükre, mikor bolyongtunk vagy két hétig, mire megtaláltuk, hogy melyik secret exit vezet tovább, és melyik valami offtopic kis bónuszpályára (egyiket se tudtuk megcsinálni amúgy), mert ugye ha csak simán megcsinálod a pályát, akkor csak tévelyegsz az erdőben.
Nade most már a Chocolate Island-en vagyunk, és a harmadik pályán akrobatikáztunk most már második hete, nem jutván előrébb. Azt kell tudni erről a pályáról, hogy folyamatosan körbemenő platformokon kell ugrálni, nagyjából így:
ez csak a pálya negyede
De ma!!!!
Ma végre megcsináltam a nyomorult pályát, és nagy elégedettséggel beértem a célba, leszakítottam a célszalagot, megveregettem gondolatban a vállamat, és éreztem, hogy én vagyok az élet császára...
Majd kiderült, hogy ennek a pályának a "normál" megcsinálása az csak körbe-körbe visz a világtérképen, és valójában egy titkos MÁSODIK KIJÁRAThoz kell elmennem, amit ugye csak repülve lehet, tehát nem elég végigcsinálni a pályát, meg kell őriznem a köpenyemet is.
00:53-tól látszik a "normál" kijárat, és ott kell elrepülni jobbra.

/%!==/%(=/%/%+%+%"!+"=/)(=/(=!%
***CENSORED***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése