2020. május 7., csütörtök

Westworld 3

Azért nem írok, mert az elmúlt két hétben brutálisan sok dolog lett hirtelen. Rengeteg munka, több, mint ami a nyolc órába belefér, és emelett elég sok side projekt is. Próbálom őket lefaragni, de egyelőre a pánik fázisában vagyok. Én szeretek és tudok is multitaskolni, de most elértem a threadek maximális számát.
Viszont mindemellett sikerült befejeznünk a Westworld 3. szezont. A másodikról lepattantam két epizód után, az nagyon nem tetszett, most viszont többen mondták, hogy a harmadik az jó, és meg kell nézni. És igazuk volt. SPOILER.

Már az elején beszippantott az új szezon, egyszerűen jó karakterek jöttek. Hale és Dolores eddig is jó volt, Bernard kicsit súlytalan, de biztos kihagytam a sztorija felét a második szezonban. Viszont jött Serac, aki szerintem egy zseniálisan megépített figura lett, illetve Caleb, aki szintén. Jók a színészek is hozzá, és sikerül pár rész alatt elmélyíteni annyira őket, hogy a történet megfogjon. Jók a csavarok, egyáltalán nem bírtam kitalálni, hogy mindenki Dolores, de azt sem, amikor felrobbant Hale autója a családjával épp akkor, amikor kezdett jóban lenni velük.
A Dolores-Maeve harcok egészen epikusak, a Los Angeles-i lázadás egy kicsit mesterkélt, de működik, és az egész Rehoboam látvány azzal a fura fekete-fehér karikával, amiről az elején nem tudtuk, mi a fene, aztán rájöttünk, eszméletlen erős vizuálisan.
Az utolsó rész egy kicsit épp emiatt volt csalódás, mert az nem volt egyáltalán meglepő, hogy Maeve végül átállt, és azt is ki lehetett találni, hogy Bernardnál van a kulcs, elég sokszor belénk sulykolta, hogy Dolores a fejébe tett valamit. Hale motivációját nem pontosan értem, így szerintem nem volt elég erős az ő befejezése, bár nyilván fun, hogy replikálta Williamet. És az meg, hogy Serac már teljesen átadta magát Rehoboamnak, édes kis adalék, ami még működhetett volna is, csak pofánvágta az összes eddigi jelenetet, amikor pl. mérges volt vagy tanácstalan. Nyilván út közben találták ezt ki.
De még ezzel együtt is simán 8/10 ez a szezon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése