2020. január 14., kedd

Munka és szórakozás

Ééés ezennel elkészítettem életem első csillivilli UI helpjét az új UI technológiával (Fiori) működő appunkra, mindössze hét évet kellett várni, hogy normális UI helpet alkothassak. Yay!

Tarjasteak parmezános burgonyával és barnamártással
Ugyanitt az újévi fogadalmamnak megfelelően kezdem leadni, befejezni a vállalásaimat (és próbálok nem felvenni újakat), legutóbb múlt pénteken jött létre az általam megszervezett általános iskolás osztálytalálkozó (nem árulom el, hanyadik), ami remekül sikerült, éjfél után indultunk haza, és mintha ott folytattuk volna a beszélgetést, ahol öt éve abbahagytuk. A hely (Építész Pince) szerencsére csendes volt, a különterem hangulatos, a kaja kiváló, a nagy társaságokra kitalált rendszer pedig tökéletes, úgyhogy koncentrálhattunk is a lényegre: egymásra.

Ugyanitt azon tanakodom, hogyan találok magamnak olyan időablakot, amikor is papírkönyveket olvasok. Ez több soron is kritikussá vált: 1. Karácsonyra kaptam meg a szuper scifi-fantasy antológiákat, amiket már egy ideje be akartam szerezni, azokat is el kéne olvasni. 2. A magyar szerzők műveiből nincs hangoskönyv, pedig szeretnék magyar szerzőket is olvasni. 3. Megint megszaladt a bookline-os rendelésem, pedig még egy könyvről le is mondtam.
Egyelőre és ideiglenesen a gyerekek mesenézése közbeni húsz percet fordítom erre, de egy kicsit sok a környezeti hatás, ami elvonja a figyelmemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése