2020. január 8., szerda

Klubok és táborok

Tegnap kellett tartanom Toastmastersben előadás Understanding your leadership style témában. Ami ugye vicces, mert jelenleg egyáltalán nem vagyok vezető pozícióban. Sőt, igazából a munkámban soha nem is voltam. Ami ehhez a legközelebb volt, amikor lokalizációs koordinátorként én feleltem külsős fordítókért és proofreaderekért.
Cserébe majdnem mindenhol, ahol nem kapok pénzt a munkámért, vállaltam vezető szerepet valamilyen mértékben. Valamit rosszul csinálok.
Az előadás miatt át kellett gondolnom, mikor is kerültem ilyen szituációba, és ezek jutottak eszembe:

  • Toastmasters: jelenleg Vice President Membership vagyok
  • WoW: guild masterség számos kieggel és egy korszakkal ezelőtt (Hunicum)
  • Rendezvények: Rúna Táborok a kétezres években, UA Open Day tavaly (no meg az esküvőm, az is valami, hehe)
  • Újságok: a középiskolai újságunk, az Erioni Harsona, illetve most a céges csapat newsletterje
  • Klub: anno középsuliban csináltam szerepjátékos klubot, tök menő volt
Biztos volt még, de most így hirtelen ennyi. 
A kérdőív kitöltése óta tudom, hogy az én két preferred leadership style-om a Coaching és a Democratic. Ami némileg vicces, mert szerintem nem mindig volt így - dehát mindenkinek kell érnie.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése