2020. július 14., kedd

Olvasnivalók

Na, most úsztam el végleg az olvasnivalókkal. Eddig párhuzamosan olvastam Sandersontól a Stormlight Archive második könyvet és Kleinheincz Csillától az Ólomerdőt, előbbit azóta befejeztem, és most jönne a harmadik kötet, utóbbit pedig abból a célból kezdtem el újra, mert megvettem az Ezüstkéz-t megjelenéskor, de nem mertem belevágni, mert már nem emlékeztem jól az előzőekre, és gondoltam, akkor elölről elolvasom az egészet.
Na, erre ma megjelent Jim Butcher Peace Talks-ja, amit azonnal megvettem elővételben, mikor a szülinapomra megkaptam a Kindle Paperwhite-omat, és nyilván le kellett tölteni, és akkor már elolvastam az első bekezdést, és akkor már nem lehet többet letenni, mert Butcher.
És akkor adalékként még ott van a tévéasztalon a 2018-as és 2019-es magyar scifi-fantasy antológia, ami kábé kötelesség is lenne, meg érdekelne is, meg rengeteg ismerős is van benne, hát most várnotok kell, bocsánat.
A többit már nem is mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése