2021. március 7., vasárnap

Várni, csak várni


Ablakot díszítettünk, előkerestük a tavalyi tavasztündéreket és kindetojás-belsőből készült méhecskéket, a palántáink megindultak az ablakban, megmetszettük az almafákat, szóval minden készen áll a tavaszodáshoz, már csak a hőmérsékletnek kéne egy 5-10 fokkal melegebbnek lennie. Mi mondjuk eddig se mentünk el otthonról, de most a gyerekek is itthon lesznek, én nagyon nem bánom, mert így sokkal kevesebb a stressz. Eddig állandóan azon kellett agyalni-stresszelni, hogy vajon megéri-e még őket intézménybe küldeni, vagy akkor már tutielkapjuk, és így most ez megoldódott, megint biztonság van. Online rendelek kaját, mást meg nem veszek, ami nem létszükséglet, úgyhogy csak simán nem megyünk emberek közé at all. Ami nyilván fáj meg lemondás, de elég szomorú lenne akkor megkapni a betegséget, mikor már csak meg kell várni, hogy sorra kerüljünk. Az orvosom azt mondta, a covid szempontjából nem vagyok kiemelten veszélyeztetett a bronchiestasiámmal, de azért nem szeretek feleslegesen dobni kockával.

A minap beszéltem egy indiai kolléganőmmel. Kérdeztem, hogy náluk is van-e elégedetlenkedés az oltásokkal kapcsolatban. Mire azt mondta, hogy náluk EGY féle oltás van, az indiai, amit ők gyártanak (ha jól értettem, a kínai típusú), kb. 80 %-os hatékonyságú, amit szép lassan mindenki megkap majd, és igazából nem is nagyon érti a kérdésemet, mert ők amint lehetett, azonnal vitték az idős szüleiket oltatni, mert ugye minden oltás jobb, mint oltás nélkül megkapni a betegséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése