2019. március 29., péntek

Meanwhile at the dentist

Közben az utóbbi három hétben többször is előfordultam fogorvosnál, mert egy már korábban is nagyon gyanús fogam elkezdett nagyon fájni. Nagy szerencsém volt, hogy másnapra már rögtön is volt időpontom, így nem kellett sokat szenvednem: mint kiderült, gyökérkezelni kell.
Amikor ezt meséltem kollégáknak, barátoknak, mindenki fogát szívva, együttérezve nézett vissza rám, de igazából azt mondhatom, nem volt vészes. Ami valószínűleg elsősorban az orvosomnak köszönhető. Injekcióadásban profi, úgyhogy nem éreztem semmit a reszelésből. Utána egy hétig csak ideiglenes tömés volt a teljes fogamban, aztán egy hétig ideiglenes tömés csak a koronában, és ma vége lett az egész műveletnek.
Mondjuk elég drága, ha ezt az összeget megszorzom 32-vel, és utána majd még pluszban jön a műfog, de hát ez egy ilyen biznisz. Remélem, a gyerekeim nem az én fogaimat örökölték.
Ja, és ez a kép van kint a fogorvosnál a szembe falon:
Úgyhogy minden kis kockát kivizsgáltam már rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése