2021. május 9., vasárnap

Kétkerék

Egy akkori fénykép a dunaparti bicikliútról
Egészen pontosan 2012. szeptember 7-én ültem biciklire utoljára, akkor a csapatommal team building keretein belül eltekertünk Szentendrére, ahol ettünk valami fagyit vagy ilyesmit, a korzón üldögéltünk a napon, aztán én eltekertem Leányfalura, mert épp úgy sikerült összeszervezni. A bicikli akkor sem az enyém volt, hanem a hugimé, és most így majdnem kilenc év után meg is kaptam ajándékba ugyanazt a biciklit.

Elsőre alig bírtam megmaradni rajta, de azért most már jobban megy egy kicsit... Na nem fogok holnaptól biciklivel járni mindenhova, de így, hogy most már a törpék elkezdtek jól tudni biciklizni, utol kell érni őket valahogy. Anno a térdem miatt nem akartam többet bicajozni, mert mindig fájt utána, aztán persze sokan mondták, hogy pedig azt pont térdre szokták "felírni", majd meglátjuk, mi lesz. Feltolni a hegyen nem egyszerű, ez némileg demotivál, de majd meglátjuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése