2021. május 19., szerda

Love, Death and Robots vol 2.


Egy svunggal megnéztük a Love, Death and Robots második évadát. Ebből a sorozatból akármennyit néznék, szóval nyilván jó volt még nyolc epizód, de. SPOILER

Az első évadban 18 epizód volt, nagyon változatos grafikai stílusban, nagyon változatos témákban, akadt benne rövidebb és hosszabb is, és azonkívül, hogy alapjáraton tetszett a koncepció és az egyes epizódok megvalósítása, élveztem a változatosságot is.

A második évadban 8 epizód volt, és majdnem mind 3D rendereléssel készült. A látvány persze kiváló, szóval semmi kifogásom, csak kellett volna mellé még 6-8 más stílusú is (már csak azért is, hogy több epizód lehessen...:) . Az üdítő kivétel az Ice című epizód volt, remek vizuális megoldással, a szezon egyik legjobbja szerintem (nyilván kicsit kivételezek is emiatt).

Második kedvencem az All Through the House, üdítő és jópofa, nem ismertem az eredeti novellát, de nagyon hatásosan lett megrajzolva "Santa". A kis kezek a feje mellett, zseniális. Na, ez az, amit nem fogok megmutatni a gyerekeimnek.


Harmadik legjobb szerintem a The Drowned Giant, elegáns, lassú, de nagyon hatásos a csúszdázó gyerekekkel és a végén az itt-ott felbukkanó csontokkal. Egyszer szerintem átfordult a feje az óriásnak, és nem tudtam eldönteni, hogy az hiba vagy direkt, de amúgy remek volt.

A közönségdíj, mint mindig, most is Scalzié, az előző évadban is nagyon szórakoztató volt a három robot, és most is ott volt a trailerben már némileg lelőtt, de azért így is vicces porszívós történet, Automated Customer Service. Itt is élveztem a vizuális megoldást a nagy fejekkel és a vékonyka végtagokkal. A témával meg ugye mindenki együtt tud érezni, aki valaha próbált customer service-szel párbeszédet folytatni.

Nyilván a többi is tetszett, talán a The Tall Grass a legkevésbé, nem tudott mefogni a hangulat, és nem volt nagyon egyedi sem a történet, sem a megvalósítás.

Szóval ez a sorozat még mindig must see, remélem, legközelebb picit újra eltolják a változatosság irányába. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése