2021. augusztus 26., csütörtök

Deja vu

 Amúgy meg kicsit deja vu érzés, de ismét lvl70 lettem.

Ezt a projektet még nyár elején kezdtem, és ha tudom, hogy ennyi idő és energiabefektetés, valószínűleg kihagyom. Mert ugye nem akartam boostolni, mert boostolt karaktere mindenkinek van, pontosabban mindenképp sámán akartam lenni, mert talán az az egyetlen, amiből nincs még mindenkinek, és sámánt nem lehetett boostolni TBC Classic-ban. 

Szóval az 58 meglett egy durva hajrával, mehettem Outlandra, és ott szembesültem vele, hogy már egyáltalán nem emlékeztem rá, micsoda brutálsok xp kellett a 70-hez, és milyen lassan ment anno. Minden szint nyögvenyelős volt, és miután áttalenteltem restóra, a szólózás is vállalhatatlanul lassú lett. Szerencsére végül egy-két insta megoldotta a dolgot, és egy jó kis Sethekk Halls közepén healelve megléptem újra a 70-et.

Persze furi, mert végül is ezt a kieget csak egyszer csináltam végig korábban, hiszen egyetlen karakterem volt ekkor, Madleine, aki tank volt, úgyhogy tulajdonképpen van ebben most szépség healer szemszögből, de azért örülök, hogy túlvagyok rajta.

What's next? Nemtom. Raidelni nem tudok, mert túl korán van, meg annyira nem is vagyok még jó healer, hogy magabiztosan menjek ilyesmire, más meg nem nagyon van, maximum a mining/jewelcrafting felhúzása, ami viszont annyira unalmas, hogy még nem vettem rá magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése