2019. január 1., kedd

Csinálom

Akartam írni még egy pár dologról tavaly, de nem sikerült. Cserébe úgy mentem bele az új évbe, hogy a tőlem telhető legjobban lezártam a régit: minden függőben lévő apróságot (fontos varrások, megíratlan levelek, lemondatlan biztosítás stb.) sikerült elintézni karácsony és szilveszter között, és ez megelégedettséggel töltött el szilveszterkor. Kellett is, mert ha nagyon akarnék, tudnék bánkódni is ezen az éven.
2018 nyilván nagyrészt az építkezésről szólt - amit nem sikerült befejezni.
Emellett egyetlen novellát írtam meg egy pályázatra - amin nem kerültem be a válogatásba.
Ezt az évet már végigdolgoztam, és egyre több felelősséget/feladatot húztam magamra - és mondjuk elégedett is vagyok az eredménnyel, de azért bőven van még fejlődési lehetőség.
Végre többet olvastam, mint az elmúlt három évben összesen - munkába menet-jövet befejeztem a Codex Alerát, aztán megismerkedtem Scalzival, akit azóta is új kedvencként tartok számon.
Összességében többet találkoztam barátokkal is - ezen a téren is van még mit fejlődni.

Az év filmje nálam a Mission: Impossible - Fallout. Ami engem lep meg a legjobban. Nem különösebben rajongok a sorozatért, de itt sikerült valami olyan elegyet összetenni, ami épp jó arányban tartalmazott mindenből, amitől működik egy film nálam. És még csavar is volt benne, amire nem számítottam.

Az év sorozata nekem egyértelműen a Daredevil 3. szezon. Ez ugye azért nem jelent semmit, mert amúgy nem nézek valami sok sorozatot. Viszont ez még jobban tetszett, mint az előző kettő, és azok is eléggé bejöttek. Levettek egy kicsit a csihi-puhiból, és építettek karaktert (még jobban, mint eddig), az eredmény nálam 9/10.

Az év könyvje - ugye még mindig a pótlásban vagyok, tehát itt visszamenőleg elmaradt rengeteg olvasnivalóból is kellett válogatni - a Xeno volt. Írtam róla bővebben is, ide csak annyit, hogy most azért emeltem ki ide, mert olvastam én rengeteg szuper könyvet idén, amelyek összességében talán több pontot kaptak, de ez annyira egyedi, érdekes és kiforrottan átgondolt volt, hogy csak fejet hajtani tudok előtte.

Mit várok 2019-től?

  • Befejezettnek tekintett házat. 
  • Legalább minimálisan rendezett kertet.
  • Kicsit több alkotást.
  • Több baráti beszélgetést.
  • További jó könyveket / filmeket / sorozatokat.
  • Elismerést a munkámban.
  • Külföldi utazást.
  • Belföldi utazást.
  • Balatonátúszást.
  • Jó iskolaválasztást.
  • Egészséget.
Azt a párat, amire nincs ráhatásom, igyekszem megbeszélni a föntiekkel, a többit majd csinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése