2019. október 10., csütörtök

Baconös-hagymás lángos

Ha már nosztalgia... Egy időben a Kenyeres utcában dolgoztam, a 3. kerületben, a Flórián térhez közel, és rengetegszer sétáltunk ki az aluljáróhoz, Budapest legjobb lángosozójába. Most így kb. kilenc év után megint arra jártam, és gondoltam, benézek. Szerencse, hogy még dél előtt értem oda, mert mire én megkaptam a sajtos-tejfölös-baconös-hagymás lángosomat, már hosszan kígyózott a sor. Ez önmagában is azt jelentette, hogy még mindig régi minőségében tündököl a hely, de mivel mintát is vettem, bizton állíthatom, hogy így van.
Régen a töltött lángos volt a legfinomabb, most a baconöset vettem, de a sima sajtos-tejfölös, vagy a sonkás-sajtos-tejfölös is kiváló. Ezt ettem én:
A tészta puha és pont a tökéletes sültségű, nem spórolnak se tejföllel, se sajttal, a sajt nem a leggagyibb, amit lehet kapni (mint általában a lángososnál), és elég bőséges, nem hiszem, hogy bárki éhes marad utána.
Persze a diétámba nem igazán illik bele, de leúsztam délután. Well, sort of.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése