2019. október 7., hétfő

A lényeg: elültettük

Sajnos megint sok a dolog: tartottam beszédet Toastmastersben, de nem úgy sikerült, ahogy akartam, meg járok egy Speak Academy nevű online tréningre, amivel nem tudok annyit foglalkozni, amennyit szeretnék, meg most két félnapig vagyok egy People-Centric Approach nevű amúgy elég jó kis tréningen, de emiatt halasztódnak egyéb dolgok, meg otthon már lassan raktárrá változik az egyik szobánk, annyi benne a tennivaló, pedig a hétvégén még volt is egy órám, amikor legalább az asztalomon rendet raktam a felhalmozódott egyhavi papírok között, meg közben etetni kéne azt a nyomorult méhecskét is minden nap, hogy egyszer kaphassak méhecske mountot, meg van egy új könyvszerkesztés is, meg közben próbálok is írni, amiről majd mesélek kicsit később, mert nagyon izgi...
De a hétvége azért elég jól sikerült: elültettük az összes növényt, amit bevásároltam (meggyfa, barackfa, sövények, ribizli, málna, egres), elegyengettem az utolsó földtúrást, ami a házhoz tartozik, kirándultunk Dobogókőre, és gyönyörű volt az idő, meg Pindúrtündér elment egy zsúrba, és kicsit ismerkedtem a helyi anyukákkal.
Ja, meg végre bepótoltuk a Molly's Game-et, amit már két éve meg kellett volna nézni, és kb. idén nem láttam még jobb filmet ennél, úgyhogy nem is értem, miért vártunk eddig. Lehet, hogy lesz erről egy külön post is, ez most csak a szokásos sokmindentkellcsinálni nyafogás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése