2020. március 5., csütörtök

Proaktív kreatív

Szokás szerint sok a dolog, múlt hétvégén megmetszettük az almafákat, kitaláltuk, hogy csinálunk saját kezűleg kerti mászókát (szerény személyem leginkább support szerepben), meg volt írókör is, nézzük az Altered Carbon season 2-t, a Picardot (erről írtam), a SW The Clone Wars új részeket, volt pár film is, Jojo Rabbit, talán mesélek, de most soron kívül a legnagyobb cukiság, ami az utóbbi időben történt velem.

Hétvégén feldíszítettük a házat, levettük a papír hópelyheket az ablakról meg a téli díszeket innen-onnan, és nagyüzemi papírlepke- és papírvirággyártásba kezdtünk, én adtam a papírt a féltve őrzött készletből, én rajzoltam meg a sablont, amit aztán átrajzoltak és kivágtak, illetve a papírfüvet is én csináltam, kb. ez lett az eredménye 5-6 ablakon:
Erre tegnap hazaérés után a kertben molyoltam, ültetés, kapirgálás, a gyerekek nem akartak kijönni, mondták, hogy eleget voltak már kint délelőtt, játszani akartak. Kb. egy órát voltam kint, és mikor bejöttem, ez fogadott egy korábban fel nem díszített ablakon:
Ezt teljesen maguktól csinálták: teljesen maguktól vettek hozzá alapanyagokat, vágták ki, és teljesen maguktól ragasztották fel a celluxommal.

<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése