2013. november 25., hétfő

Tűzfény-sziget

Ja meg azt is meg akarom írni egy ideje, hogy nem vagyok valami nagy képregény-fan, viszont a FreakAngels-re anno durván rákattantam, plusz a heti egy epizódot még volt is energiám követni - és mivel pénteken volt mindig új, ezért volt valami jó is a pénteki munkanapban, hehe.
Na, most ez a fickó új cuccot kezdett, ráadásul fantasynak tűnik, és most kivételesen nem kell bepótolnom vagy nyolcvan epizódot, hanem az elejétől követhetem. Víííííííííí!
Eddigi pozitívumok:
- mobilról is lehet olvasni, mert egy hosszú szalag
- fantasy
- poén, hogy tapasztalatlan képregényolvasóként a mintából először nem vettem ki a szöveget
Negatívum:
- a FreakAngels rajzolása nekem jobban tetszett

No, kíváncsi leszek, milyen lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése