2013. december 28., szombat

Bankrablás bűvésztrükkel

Mivel mostanában ritkábban nézek filmet, és azt se moziban, tehát jócskán késéssel, meg kell válogatnom, mire szánom rá az időt (ez néha persze nem sikerül). Viszont így arányaiban több jó filmet nézek. Ilyen például a Now You See Me is, remek szereplőgárdával, érdekes, bár kitalálható sztorival, impozáns látványvilággal. Spoiler.

A trailer alapján persze nem egyszemélyes bosszútörténetre számítottam, hanem inkább ilyen Kapj el, ha tudsz-féle svindlizésre, de nem bántam a dolgot. Mondjuk azt, hogy a megszégyenített bűvész fia az ötletgazda, már a film egyharmadánál tudni lehet, de azt speciel nem raktam össze, hogy pont a nyomozó az. Asszem azért, mert olyan hiteltelen, hogy azért lesz FBI-ügynök, hogy eljátszhassa a nyomozót ebben az egész színdarabban... Nem mond igazat a végén ugyanis, szerintem a csajnál sokkal több a rizikófaktor így.
Woody Harrelsont már régóta kedvelem a hülye mosolyával, Jesse Eisenberg megint sokat és pimaszul dumál, ez megy neki, Morgan Freemannek nem kellett nagyon megerőltetnie magát, Michael Caine-nek meg jót tett ez a szerep, mert a Batman óta szerintem mindenki Alfreddel azonosítja, a többiek meg teszik a dolgukat.
Ami miatt azt mondom, hogy simán 7/10-es a film, az a gördülékenység. Nincs felesleges jelenet, jól adagolja a sztorit, megy előre minden, látványos, mondhatni izgalmas, lebilincsel arra a két órára. Bűvészes témakörben pedig szerintem az eddigi legjobb, amit láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése