2014. március 24., hétfő

Sok a gém, kevés az ember

Annyi játszanivaló van, hogy nem bírok lépést tartani. Már az is nehéz, hogy a Hearthstone napi questeket megcsináljam, hogy minden nap meglegyen, de aztán most meg itt van a Shadowrun Returns folytatása, ami nagyon jó lenne, ha valahogy bele tudnám iktatni a programba, mert az alapjáték nagyon tetszett (de nem biztos, hogy ezúttal fizikai adeptussal fogom végigtolni, szeretem én a kihívást, de ha ezen múlik, hogy tíz óra vagy húsz a végigjátszás, akkor én is maradok a snipernél...).
Meg aztán holnap jelenik meg a Diablo 3 kieg, és hát elég szégyen lenne nem végigjátszani, ha már bevallottan Blizzard-fan vagyok...

És akkor még sok jót hallottam a Path of Exile-ról, úgyhogy le is töltöttem, már egy karaktert is alkottam benne (witch, mi más?!), de ennél nem jutottam tovább, pedig eddig tetszetős, igényesnek tűnik, és a képzettségfája lenyűgöző.
Húsvétra kérek szépen egy olyan órát, mint amilyen Hermionénak van... na jó, esetleg ráér a szülinapomig, de semmiképp se tovább.
(akkor még az is lehet, hogy a regényem is haladna)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése