2014. április 14., hétfő

Utálatos április

Amúgy az áprilist utálom szerintem a legjobban az összes hónap közül. Mindig ez van: beígéri, hogy gyönyörű tavasz lesz, napsütés, meleg, minden, aztán meg puff, jön a nyamvadt eső, szél, hideg. A nővényeket is jól megszívatja, de most engem is.
Felhők
Pedig már kezdtem megszokni a napi két sétát, és most megint nem lehet rendesen kimenni. Jó, hogy mínuszok nem lesznek... ja, de. :(

UPDATE: És most már azért is, mert végül csak sikerült valahogy megfáznia szegény Picúrnak, és átestünk az első beteg éjszakán...

2 megjegyzés:

  1. April is the cruellest month, breeding
    Lilacs out of the dead land, mixing
    Memory and desire, stirring
    Dull roots with spring rain.

    Bocs, nem hagyhattam ki;-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, pont ezt akartam írni :)

    VálaszTörlés