2015. április 28., kedd

Mi lesz a csillagporból?

Mindig azt hiszem, hogy hétvégén több időm lesz, mint hétközben, aztán mindig kevesebb van... Most már tényleg a körmömre ég a sok tennivaló. Jó, persze csinálhatnám este 9-11-ig is, de akkor már se energiám, se kedvem.
A Daredevil meg jó volt. A 13 rész pont emészthető mennyiség, hogy belekezdjek, a témát ugyan Ben Affleck alaposan tönkrevágta, de talán éppen ezért reménykedett az ember, hogy most csinálnak valami jót, a látvány meg teljesen rendben volt. SPOILER.

Amúgy Charlie Coxról sose gondoltam volna a Stardust után, hogy valaha ilyen irányba fog szerepelni, de teljesen jól hozza az apa nélkül felnőtt, sérült srácot, aki amúgy mellesleg szuperképességei segítségével mindenkit elagyabugyál. A többi szereplő is rendben van, Jessica (Deborah Ann Woll) új megjelenése a képernyőn teljesen örvendetes, még talán Nelson figurája volt nekem kicsit visszás - de ez is elmúlt az egyetemi flashbackeknél. A főgonosz figurája zseniális, a fojtott beszéd és a nem tökéletes anger management is kiváló.
A történetről annyit, hogy én nem olvastam a képregényeket, és nem is ismerem őket, viszont a sorozatnak kifejezetten jót tett, hogy az epizódok összefüggnek, és nem önálló bűnmegelőzéses részek, ahogy bomlott ki a sztori, úgy jött a késztetés, hogy na még egyet nézzünk meg, belefér még 11-ig. Mondjuk volt pár rész, amelyik ebből adódóan kevésbé volt érdekes, amikor egy egész részen keresztül azon siránkoznak, hogy Vanessát megmérgezték, azon elaludtam, meg az utolsó részben SEMMILYEN meglepetés nem volt, de amúgy általánosságban elégedett voltam.
A bunyók szerintem rendben voltak, jól dolgoztak a srácok, de még jobban az operatőrök: szerintem a sorozat erőssége a vágatlan percek, a csúcs amikor az oroszokhoz megy be a kisfiúért. Zseniális.
Összességében mondjuk a 9,2-es IMDb-t soknak tartom, de hezitálok a 7 és a 8 pont között. Mindenképp ajánlom, nem is hosszú, meg jó is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése