2015. szeptember 28., hétfő

Növényi vér

Most éppen két dologgal szívtam, és mind a kettő gyógyszerrel kapcsolatos, úgyhogy kicsit tele van a hócipőm a táplálékkiegészítőkkel és társaival.
Egyrészt szednem kell magnéziumot napi kétszer, vasat napi kétszer és kalciumot napi kétszer, de ezek egyike sem kompatibilis a másikkal, mert gátolja a felszívódást, úgyhogy már nem tudok hogy logisztikázni az időkkel, hogy kijöjjön a 4-4 óra eltérés, és lemondtam a napi két kalciumról.
Másrészt az történt, hogy eddig is eléggé határértéken mozogtak a vércukor-eredményeim, de szombaton brutálrossz eredmény jött reggeli után és ebéd után is - pedig nem ettem másfélét vagy többet, mint szoktam. Nem értettem, mi a fene van, lelki szemeim előtt már felderengett az inzulinos tű is, hogy rosszabbodott a helyzet, aztán fél napot gondolkodtam rajta, mígnem elkezdtem gyanakodni, hogy a Kräuterblut-szirupom (vaskészítmény) lehet a ludas. A dobozán nincsen semmi infó arról, mennyi cukrot és számomra nem megengedett összetevőt tartalmaz, úgyhogy elkezdtem böngészni az interneten, és rájöttem, hogy a cuccnak a fele cukorféle (méz, glükóz, fruktóz, stb.), és éppen szombaton próbáltam úgy logisztikázni a vassal, hogy reggelire és ebédre legyen a korábbi esti helyett (amikor is még nem mértem). Szóval tök szívás, hogy ha az ember terhességi cukorbeteg, akkor ezek a szirupfélék megdobják a fogyasztást - gyakorlatilag a vasbevitelhez szükséges szörpi a tízóraim, mint kiderült. Úgyhogy mától simán maradok a sima hagyományos székrekedést okozó de legalább megbízhatóan gáz vastablettánál. Azt legalább csak napi egyszer kell szedni, így akkor szedhetek újra több kalciumot.
Az olvasói idegek megnyugtatásául: azóta jók a cukoreredményeim ismét, tehát beigazolódott a gyanakvásom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése