2015. november 5., csütörtök

Utolsó hónap

A mai nappal beléptem az utolsó hónapba (dec. 5-re vagyok kiírva). Minime-t 2890 grammnak becsülik, szerencsére eddig minden rendben vele és velem is. Kopp-kopp.
Na persze az ilyenkor szokásos nyavalyák megvannak: lábgörcs, éjszakai felébredések, fáradékonyság, csípő- és hátfájás... de ezek velejárók, az ember megtanulja őket. Ami inkább zavaró, hogy gyakorlatilag harmadik lábat növesztettem, mert a picike gyakorlatilag folyamatosan kinyomja a bal hasfalamat a lábával, elég látványos dudort képezve. Meg a sok pirula: már annyi bogyót szedek, hogy a patikában előre köszönnek...
Viszont ha már erről a témáról írok, gondoltam, összeszedem, mi mindenről maradtam és maradok le a hajrában és az első hónapokban (csak hogy majd később bepótoljam, amit lehet):

  • The Martian, Spectre, Star Wars VII
  • Starcraft II: Legacy of the Void
  • Jó eséllyel az épp olvasott könyv (Brandon Hackett: Az időutazás tegnapja) vége
  • Első Mikulás-parti a kisfiammal
  • Adventi koncert a Bazilikában december 5-én (hehe, pont)
  • Vörösmarty terezés karácsony előtt
  • Szilveszter en block
Megéri? Meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése