2017. május 10., szerda

Budapest Eye

Most, hogy már jó idő van Most, hogy már meguntam, hogy mindig valami baj van az idővel (vagy hideg van, vagy fúj a szél, vagy simán nem süt a nap), gondoltam, elrángatom a csemetéket az óriáskerékhez, mert már rengeteget nézegettük az enciklopédiában és már többször megígértem, és ezen a héten úgyse baj, ha mindenféle program vonja el a figyelmünket.
Éppen nem volt senki, úgyhogy amitől féltem, hogy majd fél órát kell sorban állni, és szétunják magukat közben, az nem volt. Csak simán odamentünk, beszálltunk, és megmondták, hogy három kör lesz, de végül ötre maradtunk - gondolom jófejségből, és nem azért, mert elfelejtettek minket.
Nem megy nagyon magasra, de azért így is sok mindent meg lehet figyelni föntről, jól néz ki. Még akár azt is mondhatnám, hogy túl gyorsan megy a kerék, lehetne egy kicsit többet hagyni nézelődni az embert.
Kisebbik törpének jobban tetszett az óriáskerék melletti játszótér, amelyet pár perc alatt teljesen birtokba vett. A nagyobbik törpe jobban értette, hogy mi történik, és szerintem tetszett neki. A harmadik körnél már magától mondta, mikor értünk fel a legtetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése