2017. november 29., szerda

Meeting requestek különös esete

Amúgy még mindig értek egy kicsit IT-ül, és ez megnyugtató.
Az elmúlt három napban egy közepesen kellemetlen, általam eddig nem ismert jelenséggel szenvedtem, miszerint a meeting requestek nem jelentek meg az inboxomban, csak automatikusan megjelentek a Calendaromban, anélkül, hogy én bármit is visszajeleztem volna rá, tehát ott voltak tentative-ban. Ami azért idegesítő, mert nem is tudtam, hogy meghívtak valamire.
A dolgot az is nehezítette, hogy a cégnél általam nem ismert új Office verzió van, ami nagyon shiny és egyelőre nagyon tetszik (erről majd később), viszont nem tudom az összes beállítás létét és hollétét.

Úgyhogy először próbáltam az IT kollégáknak jelezni a problémámat, de elhajtottak azzal, hogy biztos csak mások forwardoltak nekem, és azért nem látom.
Aztán próbáltam saját szememmel átnézni a beállításokat.
Aztán próbáltam kiolvasni ez ügyben a Google-t, de nem találtam az én esetemre vonatkozó megoldást.
Aztán elmeséltem embereknek, hátha találkozott valaki hasonlóval.
Aztán kínomban megnéztem, hátha az van, hogy még mindig be van állítva az out of office, és azért csinálja.
De nem.
Úgyhogy végül kínomban végignéztem az összes menüpontot szisztematikusan, és akkor (dobpergés, hatásszünet) megláttam, hogy van egy olyan rule a vadiúj laptopom frissen húzott Outlookján, hogy "if a message arrives with a meeting request, delete it".

Amióta kitöröltem ezt a rule-t, öröm és bódottá.
Hogy ki tette ezt a rule-t a gépemre, az már egy másik téma. De fedje balladai homály.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése