2022. december 20., kedd

Ugrálás és videók

Kistücsök kilenc és fél éves lett. Ebben a hónapban a tanulásé volt a főszerep - egyrészt a közelgő felvételi miatt, másrészt azért, mert ami eddig ment, hogy a napköziben elkészüljön a házija, az mostanában nem megy. Rendre marad egy kis magyar házi, amit aztán vagy késő este vagy korán reggel kell megcsinálni, és ez mindkettőnket eléggé kifáraszt. Volt egy hét, amikor azzal próbálkoztunk, hogy jöjjön haza egyedül ebéd után (úgyhogy megvolt az első hat hazajövetel teljesen egyedül), és akkor itthon, nyugiban csinálhatja a házit meg, de valahogy az se jött be. Most már nem nagyon van ötletem, mit lehetne.

Az adventvárás idén egy 300 darabos puzzle, amelyet előre összetettünk, majd minden napra 12 db összefüggő darabkát tettünk a zokniba. Így szépen minden nap épül-szépül egy téli kép, és szerintem nagyon jó hangulatot áraszt. Néha persze hiányolják a csokit, de a Mikulástól annyit kaptak, hogy már nem kell több.

Voltunk zsúron a Superfly-ban, ami nagyon tetszett Kistücsöknek, mindegyik ilyen trambulinparkot szereti, és a zsúr is tök jól sikerült. Én legalábbis nagyon jót beszélgettem a szülőkkel, hehe.

Voltunk cirkuszban is, erről írtam is, sőt, életünkben először porondülés első sorban, úgyhogy Kistücsök kapott egy pacsit az egyik artistától. 

A legújabb elfoglaltság, hogy kiderült, egy LevelUp nevű csapat vicces Super Mario animációkat csinál, pl ezt, és most előfordul, hogy a házikészítés motivációja egy-egy ilyen videó megnézése. Amúgy tényleg viccesek.

Kábé ennyi, amúgy business as ususal. Várjuk a Karácsonyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése