2013. január 31., csütörtök

Jég és jövő

Bokros teendőim közül egyet ma sikerült bevégeznem: a cégben szerveztem (öt szervezőtárssal) egy 100 fősnek indult, de végül 50 fős rendezvényt, amely a Jég és jövő címre keresztelődött. Úgy találtuk ki, hogy a társaság délelőtt korcsolyázzon az Aréna Jégteraszon, mert egy kis mozgás sose árt, aztán délután pedig egy scifi és tudomány napot tartottunk az Újpesti Közösségi Házban.
Ez utóbbiban volt nekem több munkám: szerveztünk vetélkedőt (írtunk 100 kérdést, meg kitaláltunk még három jópofa feladatot, és egész kellemesen csalódtunk a játszási hajlandóságban), kitaláltunk egyéb feladatokat (amőbajnokság, páros LEGO, stb.), illetve szerveztünk 1 perc és nyersz játékot is. Mindezt persze büfével karöltve. Vendégünk volt Tücsi, a Galaktika tudományos szerkesztője, aki a Zéletről, a világmindenségről meg mindenről mesélt nekünk, valamint Bencsik Tamás, a Magyarok a Marson c. verseny Essort csapatának tagja, aki nemcsak beszélt az elkészült és készülő robotjaikról, hanem ki is lehetett próbálni őket.
Az egész rendezvény fizetőeszköze a galaktikus kredit volt, a játékokért kapni, a büfében elkölteni, az 1 perc és nyersz játékokon kockára tenni lehetett. Aki a legtöbbet gyűjtötte a rendezvény folyamán, az pedig megnyerte az oldalt látható napelemes robotot.

A szervezés nettó 10, bruttó kb. kétszer annyi órát vett igénybe mindannyiunktól, de én nagyon élveztem, és azt remélem, hogy a résztvevőknek is tetszett. Fotókat ide nem teszek, mert mégsem expose-olom a kollégákat, viszont a rendezvény különleges vendégeit, a Csillagok Háborúja Jelmezes Rajongói Klub tagjait szívesen idebiggyesztem, ha meglesznek a fotók, hiszen négyen ők is képviseltették magukat, sőt: maga Darth Vader volt a vetélkedő zsűrije, egy személyben...

Kicsit elfáradtam a szervezésben, meg izgultam is, hogy jól sikerüljön, de most már maga vagyok a zen, és ünnepélyesen megígérem magamnak, hogy több hasonlót az elkövetkező mondjuk egy évben nem vállalok el... most pedig jól megérdemelt pihenésre indulok külföldre, hétfőn bekk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése