2013. január 8., kedd

The secret goes public

No, hát elnézést, itt vagyok én, és tulajdonképpen rengeteg dologról tudnék írni (a kétnapos design thinking session-ről, ahol nekem is kellett interjút készítenem mindenféle előképzettség nélkül, a régi fotókról, amelyeket beszkenneltem anyuéknak, a hétvégi pihenésről és IKEA barangolásról, satöbbi), de az az igazság, hogy ezek elég másodlagos dolgok most az életkémben.

Most viszont végre eljött az idő, hogy megosszam a hírt: gyermeket várok.

Eddig is reménykedtem benne, hogy vannak csodák a világban, de most kézzelfogható (nos, bizonyos mértékben) bizonyítékom van rá. :)

Számok eddig:
14. hét
Kb. 85 gramm
Kb. 7,8 cm

3 kg hízás
0 db hányás/rosszullét
1 db új nadrág

A témában a nálam kicsit előrébb tartó Isolde egy csomó szórakoztató és szellemes leírással szolgált már, amit csak kevésbé érdekesen vagy kevésbé szellemesen lehetne megírni, úgyhogy én viszonylag keveset tervezek ide írni ezzel kapcsolatban, de ami a lényeg: jól vagyok, és soha életemben nem éreztem még ennyire egészségesnek magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése