2013. április 16., kedd

Napfelkelte

Ma előbb keltem, mint a nap.
Nem mondom, gyönyörű volt a napfelkelte, de azért 7-re menni a kórházba nem nekem való feladat. Már csak azért se, mert tegnap meg 7:45-re mentem a védőnőhöz, és még hétvégén is mindig fel kell kelnem 6:50-kor, hogy betartsam a diétát. Ahelyett, hogy megfogadnám a tanácsot, és "most aludnék, amíg még lehet", az alvás mostanában eléggé zárójelbe van téve.
Viszont a következő hírek vannak:
  • lakáskánkban elkezdődtek a munkálatok
  • hétvégén megnéztük a saját szemünkkel a gyönyörűszép cserépkályhát, amit egy ácsi illetőségű mestertől fogunk megvenni
  • láttam szülőszobát belülről
  • végignéztem a Spartacust (a sorozat tanulsága: háborúban a férfiaknak 0%, a nőknek 50%, a homoszexuálisoknak 100% esélyük van a túlélésre...)
  • kitavaszodott (sárga virágokat fotóztam a kertben)
  • elkezdődött a Game of Thrones harmadik évad!
  • már 10 dobozt megtöltöttünk a költözéshez
  • átadják a helyet a buszon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése