2013. május 14., kedd

Még három nap

Már pénteken akartam írni, csak akkor elmaradt, hogy a KM-es kollégák egy héttel előbb búcsúztattak, mert nem mindenki van az irodában ezen a héten. Teljesen meghatódtam: mindenféle gyümölcs volt, egy kuglóf a többieknek, és egy olyan torta, amit én is meg tudok enni!
Na nem túl sokat ettem belőle egyszerre, mert szénhidrát az van benne bőven, de mandulalisztből készült, 70%-os diabetikus étcsokoládéval, mindenféle cukor nélkül. Zseniálisan finom volt, és megmértem utána a vércukromat, 5,6 lett, szóval nem is terhelte meg a szervezetemet.
Kaptam ajándékokat is, könyvet, vásárlási utalványt, és egy eszméletlen cuki és geek bababodyt, de ezt majd csak akkor mutatom, ha már fel is adhatom.
Tegnap pedig az egyik csapatommal mentünk ki délután az Óbudai-szigetre, bográcsban gulyás, grilsütőn pedig sok-sok finom husi készült, ennyit nem ettem szerintem két hónapja. Persze beszélgettünk meg napoztunk is kicsit közben.
Nagyon el vagyok kényeztetve itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése