2013. szeptember 24., kedd

Dexter és a vég

Amilyen jó volt a Dr. House utolsó része, olyan szar volt a Dexteré. Pedig mindkettőben kábé ugyanaz történt, az egyiknél mégis következett a sorozatból, a másiknál meg nem. Spoiler.

Tegnap megnéztem a Dexter utolsó epizódját is, és elég csalódott vagyok. Az hagyján, hogy a kedvenc szereplőmet (Deb) kinyírták, mert ezt sejtettem, plusz már az előző részben is gyanúra adott okot, hogy lelőtték. De ez az egész szenvedés Hannah-val, megyek-mégsem-megyek, a főgonosz szánalmasan gyenge főgonoszsága és halála itt az utolsó részben, meg a kisfiú, aki mindvégig tök fontos volt neki, és most hirtelen hajlandó lemondani róla (pedig még itt az utolsó részben kapunk csomó flashbacket is erről), aztán a nyálasan szürreális színű hurrikán, meg hogy Debet ugyanoda teszi, ahová az áldozatait - értem én, de nem értek egyet -, és a kommersz "megrendezem a saját halálomat" trükk (senki nem hitte el, hogy valóban meghalt, ugye?), borzasztó. Plusz hiányoltam az apját az utolsó részből.
Az a két másodperc korrekt a legvégén, ahogy belenéz a kamerába. De szerintem lehetett volna ezt máshogy is.

1 megjegyzés:

  1. Meg vagyok győződve arról, hogy nem ugyanaz az ember írta az utolsó évadot, mint a többit. Vagy ha igen, akkor folyamatosan beleszólt valaki. Teljesen ellentétes az eddigi évadokkal - következetlen, esetlen, ügyefogyott erőlködés volt szinte kivétel nélkül az összes rész. Az eddigi évadok jól felépítettek voltak, következetes volt a végkifejlet, és az emberi (embertelen) gondolatok, érzések hitelesnek látszottak. Ez az évad... gyász.

    VálaszTörlés