2014. szeptember 10., szerda

Nézés, kirándulás, zenés

Az ember azt hinné, hogy folyamatosan otthon lenni kisgyerekes anyukaként baromi lassú és egyhangú dolog, de az az igazság, hogy úgy rohan az idő és olyan sok mindent kell észben tartani, odafigyelni, csinálni, intézni, hogy hirtelen szombatból szerda lett... Nem panaszkodásból, nincsen semmi bajom ezzel, csak érnek az élmények, és nincs időm megállni leírni.
Listaszerűen:

  • Voltunk zenés babafoglalkoztatón (kisebbeknek jó móka lehet, Gombóc már picit nagy volt hozzá, folyton el akart menni felfedezni)
  • Megnéztem már részt a Street Fighter: Assassin's Fist webseries-ből (érdekes, bár sajnos a karaktereket én nem ismerem, leragadtam Mortal Combatnál)
  • Elmentem fogorvoshoz, és kiderült, hogy van egy lyukas fogam (shame)
  • Elmentünk kirándulni a Szurdokvölgybe, gyönyörű idő volt (nem rohasztó napsütés, hanem kirándulóidő), messzire el lehetett látni. A fák még nem kezdtek el izomból színesedni, de így is láttunk sok-sok színt. Pöttömke nagyon élvezte a hátizsákban az utazást, és utána a sütögetést is, főleg a füstöt bámulta sokat.
  • Próbálok találni megbízható generálkivitelezőt, aki megoldja a csőrepedésünket, és felújítja a fürdőszobánkat, de kevés sikerrel (azaz semennyivel eddig)
  • Megnéztem a How to Train Your Dragon 2-t, és meglepően jó volt a szokásos fos második részekhez képest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése