2015. március 25., szerda

Tavaszi munkakedv

Na, az van, hogy nem azért nem írok mostanában, mert nincs téma, hanem mert nem érek rá. De tényleg. Elkezdett tavasz lenni, és ezzel párhuzamosan a teendők megszaporodtak, de ha még nem is lennének teendők, mindenféle kreatív és egyéb kedvem támadt. Sorolom.

  • Kertészkedtem. Nem kell sokat a zsebkendőnyi kis területen, de levelek összeszedése, sövény igazítása, gyümölcsbokrok metszése, gonosz vadrózsák és eluralkodó orgonaveszők kiirtása, stb.
  • Ültettem. A képen láthatónál sokkal többet, itt már látszik, hogy a paradicsomok neki is indultak.
  • Csináltam pici ajándékot Pöttömke névnapjára. Nem lett Sleepy Hollow-s, de azért működik.
    Kalitka
    Madár
  • Dolgoztam. Most van mit, sok.
  • Gondolkodtam egy novellán. Még jegyzeteket is készítettem, ami nálam egészen meglepő.
  • Elkezdtem kiválogatni a 101 GB-ra duzzadt mp3 könyvtáramból azt, amire tényleg szükség van, a többi pedig menjen.
  • Próbálom előre összeszedni a játékpénzt a Blackrock Mountain kiegészítőre, amit naggggyon várok! Nem olyan könnyű egyébként, mert nincsenek meg a GvG lapjaim, és folyton megvernek.
Most nem jut más kifogás eszembe, de becsszó, lejegyzeteltem a blog-témákat, úgyhogy pótlólag mindegyiket megírom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése