2015. augusztus 3., hétfő

Ennyi ritmust elvisel

A hétvége kicsit sűrűre sikeredett: csütörtökön pizzaparty nálunk, pénteken és szombaton is esküvő. Úgyhogy a megritkult bejegyzések annak köszönhetőek, hogy minden szabadidőmben sütit sütöttem, aztán meg simán nem voltam gépközelben.
Minden esküvőre öröm elmenni, de olyanra különösen, ahol nálam szignifikánsan fiatalabbak is úgy gondolják, hogy ennek van értelme. Most mindkét nap ilyen volt. Kedves helyszínek, fiatal társaság, jó idő, mindkét alkalommal templomi szertartás, nagyon meg vagyok elégedve.
Pénteken az extra érdekesség az volt, amikor egyszerre hárman fogták meg a hasam. Szombaton pedig a násznép egy kis gyimesi körtáncot is tanulhatott, erre beálltam én is, gondoltam, ennyi ritmust a Kisasszony is elvisel, sőt, remélem, élvez. Mert nekem nagyon tetszett, igyekszem meg is jegyezni mind a három lépéssort. Volt benne dobogás meg forgás bőven, de nyilván alaplépésekről van szó, így a némi alkoholt fogyasztott násznépnek is ment. Kifejezetten színes és élvezetes kelléke egy lagzinak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése