2018. augusztus 10., péntek

Boomsday

Közben pedig megjelent az új Hearthstone kiegészítő, a The Boomsday Project. Anno egyáltalán nem villanyozott fel a Goblins vs Gnomes, és azóta sem kedveltem meg a meches-bombás, vicceskedő tematikát, úgyhogy fenntartásokkal vártam a megjelenést. Annyi előnye már biztos van, hogy Gul'dan eggyel közelebb került ahhoz, hogy végre kimenjen a játékból.
De amúgy eddig kellemesen csalódtam. Egyelőre nincs Dr. Boom-kategóriájú lap, amely minden deckben benne van, jók a kombólehetőségek, és több mechanizmusra is rámentek, nem egysíkú a történet.
Eddig két paklit próbáltam:
1. Deathrattle rogue - persze nem bontottam hozzá egy darab Necrum Vial-t se, és egyelőre nem költök drága dustot, de így is működni látszik a koncepció.
2. Mecha'thun priest - eddig kétszer nyertem vele, egyszer se Mecha'thunnal, úgyhogy nincs reprezentatív adat.

A bontással elégedett vagyok. Ugyan csak két legendary lap (Mecha'thun, Whizbang) + amit kaptam (Myra), de a szokásosnál most sokkal több lilát bontottam, ami sokszor fájóbb, mint egy-egy legendary hiánya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése