2019. április 9., kedd

Ágak-bogak

Legközelebb zöldhulladék-elszállító vállalkozást indítok. De most komolyan. Öreg gyümölcsfáink megmetszéséből és már korábbi hulladékból felhalmozódott kb. 15 köbméter zöldhulladék a kertünkben, amit már elég szomorúan kerülgettünk, mert tudtuk, hogy legalább három péntek este, mire elégetjük.
Gondolkodtunk a konténer-rendelésben, utánanéztem, egy 10 köbméteres konténer ára gyakorlatilag a fizetésem harmada, és akkor ugye nekünk kell beletenni, tehát nem ússzuk meg a cipelést.
Felhívtam először három sima zöldhulladék-elszállító céget, akik azzal fárasztottak, hogy kiállási díj, meg óradíj, meg ha nem tudnak közvetlenül mellé állni a teherautóval (hol tudnak?!), akkor még cipelési óradíj, és a végére többre jött ki, mint a konténer.
Aztán kaptam tippet, hogy daráltassam le, mert az milyen környezetbarát, és még olcsóbb is. Úgyhogy kértem két ágdarálós ajánlatot, akik szintén azon szenvedtek, hogy nem tudnak melléállni, és ők meg a másik véglet voltak: hasraütésre mondtak egy árat (alig kevesebbet, mint a konténer), de az csak a darálás, és legyünk szívesek mi kivinni az utcára a járdára, vagy ha nem, akkor még huszonötezer, ja, és ha még el is akarjuk szállíttatni, az még tizenötezer.
Már épp kezdtem lemondani az egészről, és megszervezni, hogy nekünk legyen három péntekünk, amikor metszegetjük az ágakat és égetjük a fát ahelyett, hogy végre pihennénk is valamit, amikor is jött megmentőnk, a kivitelező, akinek mindenre van megoldása. És ráadásul az a jó benne, hogy nem gyanús meg sanda megoldása, hanem ismeri a jó és becsületes embereket, akik képesek és hajlandóak jól dolgozni. Ajánlott valakit, akit tegnap felhívtam, ma reggel meg már jött is elvinni, olcsóbban, mint az összes banda, akiket megkérdeztem.
\o/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése