2019. április 26., péntek

Állhatatosság

Amúgy meg mostanában többször tapasztaltam (kicsi dolgokban persze), hogy az állhatatosság meghozza gyümölcsét. Legutóbb például akkor, amikor Pindúrtündérnek mindenképp katicás matricát kellett vásárolnom, hogy legyen jutalom azért, ha ügyesen elaludt. Bementem a papírboltba, néztem a matricás állványt, körbeforgattam, nem találtam. Elkezdtem alaposabban megvizsgálni, alánéztem a legfelső matricáknak, végigpörgettem az összeset, és amikor már kb. kétszer azt gondoltam, hogy jó, akkor most már itt tuti nincs katicás matrica, valahogy belém villant, hogy de megnézem még egy kicsit alaposabban. És kb. 10 perc lapozgatás után találtam egy tökéleteset:
És éreztem közben, hogy korábban már kétszer feladtam volna.
Lehet, hogy ezt az új tudást lehetne hasznosítani más, nagyszabásúbb területeken is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése