2019. június 18., kedd

Szétesés

Abból látszik, hogy szét vagyok esve, hogy olyan dolgok történnek, amelyeknek nem szabadna megtörténnie, és amelyek nem történtek volna meg korábban.
Például:

  • Nem bírtam lejelenteni az ELMŰ állást a megadott időablakban (pedig amúgy rengeteg idő van rá), ezért kaptam egy átalányos számlát, ami természetesen sokkal több, mint amit fogyasztottunk, hiszen még az építkezésnél használt áramból számolták.
  • Én mentem a kislányomért az óvodába, és sikerült ottfelejtenem a szundipajtásait - ami kb. az egyetlen fontos dolog, amit el kell hozni onnan mindennap.
  • Ma reggel otthon hagytam a telefonomat. Szerintem életemben először.
Mi lehet ennek az oka?
  1. A munkahelyemen plusz feladatokat kell ellátnom, ami a jövőben menni fog, a tranziens időszakban (feladatok / termék megértése, mindenkivel egyeztetés, korábbi feladatok közül pár leadása stb.) viszont sok.
  2. Kistücsök szülinapja és az arra való készülés / szenvedés, hogy semmire nincs időm rendesen megcsinálni.
  3. Sok ügyet kellett intézni mostanában, és valószínűleg az agyam besokallt.
  4. Rengeteg tennivaló van a házban és környékén, és amikor hazaérek, mindig csak azt látom, hogy ezt is kéne, azt is kéne.
  5. Frusztrált vagyok attól, hogy nem vehetem meg az összes dolgot, amit szeretnék. Hanem semelyiket.
Meg mittomén.

1 megjegyzés: