2019. június 25., kedd

Zen szele

A mai nappal az aktuális stresszfaktoraim 98%-a lecsurgott rólam.
Kistücsök szülinapja jól sikerült, örült azoknak a dolgoknak, amiket adtunk / kitaláltunk neki, a zsúrja is jól sikerült, egészen részt vett a programban.
Én csináltam diaporámát az egyik tortájára:
És csináltam neki egy tökéletes palacsintartortát is a zsúrra, amiről nyilván elfelejtettem képet készíteni.
Kitaláltam két elég jó játékot is, szerintem működtek (legalábbis voltak lelkes résztvevők).

Közben beadtam egy novellát arra a pályázatra, amelyre már kb két hónapja akartam megírni a novellámat (egyébként egy tök másikat), nekem tetszik, de ez ugye nem jelent semmit, főleg, mert már most is módosítanék rajta. De írtam valamit, úgyhogy ha más haszna nem volt, legalább ebben az évben is megvolt a minimum egy írás. Lassan feljebb kellene emelnem a KPI-okat.

Meg közben tréningen is vagyok ma meg holnap, meg Toastmasters beszédet is kell mondanom hamarosan, meg a hétvégén lehet, hogy úszom, meg a kertet is kell csinálni, szóval azért van még dolog, de a zen szele már megcsapott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése