2021. február 28., vasárnap

Éled a kert


Ma délelőtt és ebéd után is a kertben tevékenykedtem. Jól esett a fizikai munka, valahogy megnyugtat és kikapcsol, amikor gazokat kell kihúzni a földből, vagy metszeni kell egy bokrot. Hosszútávú energiabefektetés: ha jól dolgozom, akkor egész nyáron élvezhetem a gyümölcsét. És persze sosincs vége a kerti munkáknak, de igyekszem priorizálni, és örülni annak is, ami elkészül. Ma például sikerült egy már földön futó, többször legyökerezett, szerencsétlen díszbokrot megzabolázni, és újra bokorformájúra szabni, hogy körbe lehessen fűnyírni majd, és hogy ne nőjön a sűrűjében rejtett meglepetés (mint eddig). A rejtett meglepetések nálunk sajnos általában szúrósak, vagy ha nem figyelünk oda, erdei fák lesznek.

Meg még metszettem rózsát meg másik bokrot is (a héten meg már megvolt a levendula), összeszedtem egy csomó őszi levelet, és igazából csináltam volna még, csak elfogyott a zöldhulladékos zsákom.

Jövő hétvégére van előirányozva a gyümölcsfák megmetszése. Tavaly az is jól sikerült, idén már "rutinosak leszünk". 

Ja meg közben kibújtak a krókuszok, és nőnek a nárciszok is, úgyhogy éled a kert, éled a kedvem. 

Holnap tavasz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése