2022. június 24., péntek

Ritmusérzék, ügyesség

9 km oda-vissza Szentendrére
 Pindúrtündérrel meg elbúcsúztunk az ovitól. Kétszer. Mert egyszer elbúcsúztunk aznap, amikor utoljára volt, aztán meg elbúcsúztunk külön az óvónénitől, aki beteg volt a búcsúzás idején. De végül sikerült, és én is leadtam mindent az óvodai SZMK-val kapcsolatban, úgyhogy most már csak a suliban leszek SZMK-s. És nem, az elsős osztályban nem, mert ott volt lelkes anyuka helyettem.
Pindúrtündér a héten lovastáborban volt a barátnőjével, nagyon élvezte, és nagyon el is fáradt minden nap. Mikor meséltem neki, hogy az ottalvós tábor az igazi, de persze hat évesen az ember még nem megy ottalvós táborba, akkor elkezdte nehezményezni, hogy márpedig ő szeretne. Meg amikor mondtam neki, hogy majd jövőre költöznek szét, és akkor lesz külön szobája, akkor elszontyolodott, hogy pedig milyen jó lenne már saját szoba. Úgy tűnik, önállósodni szeretne így az iskola küszöbén. Ami persze nem baj, de azért végigcsináljuk az elejét, és utána önállósodunk... 
Mondjuk teszem hozzá, hogy a szófogadás ebben a hónapban ment a legkevésbé valaha. Nem tudom, hogy ennek mi az oka, de utána kell járni, mert elfajult a helyzet, és jelenleg nem működik a kölcsönös megegyezésen alapuló nevelési módszerem.
Lepke barát

Visszatérve a sulikezdésre: iskolatáska, tolltartó már van, szülői megvolt, kaptam egy másfél A4-es oldalnyi listát, hogy mit kell beszerezni szeptemberig, persze ez édes készülődés, imádom. Ő is szerintem. Vinyettát már vettünk, füzetet még nem :D
A képregényrajzolás hobbiba ő is belelovallta magát, az egyik annyira részletgazdag, hogy lehidaltam tőle. Persze neki is gyümölcsök-zöldségek a főszereplők, és fel lehet fedezni a tesója sztorielemeit, de igazából egymást utánozzák, desztillálják, kiegészítik, amit tök érdekes megfigyelni.
Azt talán már írtam, hogy édesszájú, és bármikor képes bármennyi édességet megenni, viszont ugyanez a helyzet a gyümölcsökkel is, és szerencsére tesz is érte - leszedtük együtt majdnem az összes cseresznyét, ribizlit, és figyelte a málnát is, abból idén nem volt valami sok. Szóval meg is dolgozik érte. Főztünk be cseresznyelekvárt, a magozásban is végig segített. Ha megyünk biciklizni, akkor is eszünk fagyit, de az is ér, mert dolgozott előtte.
Ja, még valami. A leendő tanítónénije adott nekünk hozzáférést a Matific-hez. Na, ez zseniális. Leköti, ugyanakkor tanul belőle rengeteget, nagyon szeretjük, sokat játszik vele, főleg nap közben, amíg én dolgozom, hagyom is. 
Voltunk a Nagy Sportágválasztón, és ott volt egy ugróköteles csapat, kértünk ugrókötelet, aztán megláttuk, hogy két lány egymással szemben pörget két ugrókötelet, és be lehet állni kipróbálni, és felvettem videóra, Pindúrtündér 29 másodpercig egyfolytában ugrált úgy ezzel a két kötéllel, hogy akkor csinálta másodszor. Ritmusérzék és ügyesség. Nagyon büszke voltam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése