2022. november 30., szerda

Dolgok


Tegnap voltam ugrálni a CyberJump-ban. Ma fáj a nyakam. Tetszik a Wednesday sorozat. Írtam veryofficial blogpostot a kiszállított termékünkről. Vettem menő SW pólót. Szerveztem szülinapi zsúrt, szerintem tök jól sikerült, voltak zsúrjátékok meg minden, csak a torta volt csoffadt (de mentségemre legyen mondva, csináltam finom tortát is, az osztálynak, pénteken). Idén is jelentkeztem az adventi ablakdíszítésre, úgyhogy lesz kifogás szépen feldíszíteni a házat addigra. Már kitettük az adventi zoknikat, úgyhogy holnap megkezdődik a visszaszámolás. Jelentkeztem Secret Santa-nak is, úgyhogy készítek cipősdobozt egy kislánynak. A VB tippelés pont úgy megy, mint négy éve, de most több meccset láttam (és talán fogok is még). Átálltam Spotify-ról YouTube Musicra. Meg ezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése