2012. február 23., csütörtök

Jólszituált operátor hölgy

Elnézést, kicsit betegeskedtem, úgyhogy szünetelt gyakorlatilag minden (el sem akarom képzelni, mennyi olvasatlan dolog van a Readeremben...). A két nap otthonmaradás a meggyógyuláson kívül még arra volt elég, hogy fordítsak egy keveset, megszerkesszem egy könyv egynegyedét, kaját főzzek magamnak, és befejezzem egy könyv kiolvasását.

Közben a világban felpörögtek az események. Például kiderült, hogy az egyszerű, SFmagot nem olvasó és a blogomban elhelyezett linkekre rá nem kattintó embernek egyelőre fogalma sincs a regényem már publikus részleteiről, úgyhogy a holnapi postot ennek fogom szentelni. Másrészt pedig a múlt szerdai könyvbemutatóról olvastam egy "külsős" véleményt, ami teljesen feldobott. Még úgy is, hogy én "jólszituált operátor hölgy"-ként szerepelek benne.

Ez a bejegyzés az.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Elnézést kérek, nem ismertelek. Nem akartalak megbántani. Tényleg külsős vagyok, az eseményről is csak aznap hallottam, és azt is csak teljesen véletlenül. Azt, hogy ott lehettem, nagyon nagy szerencsének tartottam, mert sok olyasmiről hallottam, amiről máshol nem lett volna lehetőségem. A bejegyzést javítottam. Ne haragudj, abszolút nem volt szándékom a sértés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne aggódj, a jólszituált, az operátor, és a hölgy is pozitív. :) csak vicces, nem vagyok én ennyire komoly... Remélem, tényleg tetszenek majd a könyvek, és továbbra is szívesen olvassuk a beszámolódat. Peace!

      Törlés