2013. március 4., hétfő

I've got the power

Volt egy elég nagyszabású sikerélményem múlt csütörtökön a cégnél, hogy egy csomót agyaltunk egy megoldáson a fejlesztőkkel, míg végül én mondtam valamit, és az bejött. Rettentően örültem, mert ilyen azért nem minden nap történik az emberrel, úgyhogy pénteken szakítottam egy kis időt, és felírtam a community-s portálra a megoldást, hátha másoknak is segít.
Úgy tűnik, nem tévedtem: sokaknak homályos a téma, és az, hogy én beleástam magam, és végigvittem a dolgot, egycsapásra guruvá tett. Kaptam egy meghívót április 5-re egy kollégától, hogy legyek szíves vegyem át a gépe felett az irányítást, és mutassam meg az ő saját rendszerében, hogy kell csinálni.
Vú.
Nem semmi, hogy ennyit számít, ha az ember rendesen elolvas dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése