2013. július 6., szombat

Dresden

Tegnap extrémnyugis nap volt, csak evés-alvás, úgyhogy Dresden files napot tartottam. Olvastam egy csomót (tényleg, azt mondtam már, hogy az első könyvet ki is olvastam, és már a másodiknál tartok?), és este megnéztem a sorozat első epizódját.
Ami a könyveket illeti, meg vagyok elégedve. Pont amire szükségem van: könnyed, gördülékeny fantasy, nem túl elgondolkodtató, viszont szórakoztató, bármikor le lehet tenni, ha menni kell, de amúgy viszont olvastatja magát, lehet falni a bekezdéseket. Van benne humor bőven, az egyik kedvencem, amikor egy "megbízó" odamegy Dresdenhez, hogy munkát ajánl neki, mire Dresden megkérdezi, miről lenne szó. Erre a fickó:
- There is a gang in Chicago.
- No kidding.

Szóval remek. Most az a tervem, hogy kiolvasom a Fool Moont, aztán egy kis megszakítás következik, hiszen kijött az új Gaiman-regény (!), aztán majd vissza Dresdenhez, amíg meg nem unom (könyv van bőven).

Viszont a sorozat rémes. Még megnézek majd egy részt, hogy biztos legyek benne, de nem véletlen, hogy csak egy szezont élt meg. Ennél még én is jobb forgatókönyvet írok, az olcsó megoldások nagyon zavaróak (Bob emberként való megjelenítése, hogy ne kelljen CGI, például), olyan lightos, hogy a könyv is lightos, nade egyáltalán nem ennyire és nem így!, és nem értem, miért kellett egy csomó mindent megmásítani a könyvekhez képest, szerintem teljesen feleslegesen. Ne nézzétek, olvassátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése