2013. július 12., péntek

Mellesleg

Amikor az embernek gyermeke születik, egy csomó minden megváltozik. Ez nem is kérdés, és a 90%-ára előre fel lehet készülni fejben és lélekben is, úgyhogy semmi gondot nem okoz. Viszont van egy pár dolog, ami nincs leírva a könyvekben, és hol vicces, hol csak simán kedves, ahogy az ember magától rájön.
Ilyen például az intimitás / szégyenlősség kérdése. Volt idő, amikor még a saját családom előtt is szégyenlősen takargattam magam, most meg azon veszem észre magam, hogy idegen emberek is az én mellemről beszélgetnek fesztelenül (pl. a védőnők egymás közt). Plusz vicces, hogy ezt azzal ellensúlyozzák, hogy cicinek hívják, hátha attól kevésbé zavaró, vagy nemtom.
Ha belegondolok, akkor furcsán érzem magam, de ha nem gondolok bele, akkor teljesen természetes, hiszen én most két lábon járó étel vagyok, úgyhogy másképp kell kezelni a testemet és az ahhoz kapcsolódó érzeteket, mint egyébként. De nemcsak mások viszonyulnak máshogy hozzám, hanem az én fejemben is átalakult ez a kérdéskör. Például nem tartanám teljesen elképzelhetetlennek és elvetemültnek azt sem, ha a strandon egy félreeső sarokban kellene etetnem. Mondjuk egy hónap múlva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése