2013. július 28., vasárnap

Mjúzik-cak-cak

Minthogy Kodály bácsi is megmondta: a zenei nevelést nem lehet elég korán kezdeni, gondoltam, én sem teketóriázom. Persze énekléssel és dúdolással kezdtem, de szűkös (bár egyre bővülő) repertoáromat nem éreztem kielégítőnek, úgyhogy először bekapcsoltam az MTV-t és a Vivát, gondolván, hogy zene megy rajta. Nos, csalódnom kellett. Látszik, hogy nem tartok már lépést a zenei élettel, mert egyetlen számot sem ismertem, pedig három napig próbálkoztam, de minden, amit hallottam, a "zaj" kategóriába esett.
Úgyhogy anyumtól szerványoltam egy cd-lejátszós rádiót, és azóta Klasszik Rádiót hallgatunk. Klasszikus zenék, amit egyébként is szeretek, és egész sokat ismerek is közülük, valamint filmzenék, amit viszont nagyon szeretek, és nem nagyon van olyan, amit ne ismernék fel. Tökéletes!
Aztán majd egy éves kortól jöhet a gitár meg a dob...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése