2013. augusztus 9., péntek

Fixing bugs

Most, hogy egy egységnyi hosszú szabadidő helyet sok egységnyi apró szabadidőm van (5-10 percek mondjuk), sokkal többet olvasok nagyvilági híreket illetve betárazott feedeket a telefonomon (ja, amúgy a Google Reader búcsúja után most Feedly-t használok). Korábban mindig volt vagy 100-200 olvasatlan feed, amit csak "mark as read"-del intéztem el, most pedig teljesen up-to-date vagyok magammal, ami egész jó. Akad egy pár oldal, amit nem olyan rég óta követek, és az egyik ilyet szeretném most bemutatni.
DevOps Reactions, aki nem ismeri, animált gifeket tesznek fel tumblerre, és poénos IT címmel látják el őket. Némelyiken elég sokat röhögtem. Nem mintha annyira hiányozna a munkám (legalábbis egyelőre), de jól esik naponta egy kicsit belehelyezkedni a miliőbe, és az is jól esik, hogy a 90%-át értem, pedig "csak" information developer vagyok.
Egyik kedvencem: "Fixing bugs"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése