2014. december 4., csütörtök

Because I can-can-can

Ja, amúgy meg picit hazudtam, mert nem csak azért írtam keveset ide, mert játszottam, sőt. Az elmúlt két hónapban írtam egy novellát.
A dolog picit hirtelen jött, a határidő november vége volt, és gondoltam, peeeersze, hogy annyi idő alatt meg tudom írni... Aztán kiderült, hogy erős határeset. Mind fizikailag (idő), mind lelkileg (fáradtság, ráhangolódás hiánya, kevés lelkierő) elég nagy kihívás volt. Úgy éreztem, ez most valamiféle vízválasztó, hogy egyáltalán képes vagyok-e írni gyerek mellett, és képes vagyok-e még írni úgy, hogy az legalább nekem elégedettséget jelent.
Végül befejeztem, aminek nagyon örülök, mert ez azt jelenti, hogy képes vagyok írni gyerek mellett. Hogy minőségre milyen lett, azt meg majd eldönti az utókor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése