2014. december 28., vasárnap

Végre eljutottam moziba...

Közben megnéztem a Hobbit 3-at is. Borzasztó volt. Spoiler.
Amúgy nem lett volna rossz, de mivel sokat vártam tőle, még csalódás is volt. Ami a legjobban zavart:
  • szerintem más operatőrrel dolgoztak, mert néha a Barátok köztben éreztem magam, annyira szar volt a svenkelés meg a kameramozgatás
  • a tenyérbemászó képű talpnyaló ember fickót már sokkal ezelőtt el kellett volna égetni, de most legalább felgyulladhatott volna a sárkánytól, hogy ne kelljen ennyi képernyőidőt és kínos jelenetet rá fecsérelni
  • az emberek kaszás-kapanyeles csatázásaiból az összes szánalmas és siralmas volt
  • MINDEN jelenet legalább egy perccel hosszabb, mint kéne, a legrosszabb a törp-elf halálos lihegés (amúgy is ellenzem a törp-elf szerelmet, úgyhogy nálam nem bírt hiteles lenni)
  • a csakazért-tettükide-hogy-összekössük-agyűrűkura-filmekkel jelenet (Elrond és Szarumán cool volt, csak minek volt ez az egész?)
Ami jól volt megcsinálva:
  • Legolas!!! (bár majdnem sikerült elrontaniuk a coolságát az idétlen kőugrálós platformjáték-jelenettel)
  • a látvány
  • az eredeti könyv mondanivalójának elhelyezése
  • Thorin megőrülése (viszont az észhez térés gáz volt)
  • az elf fater és a jávorszarvasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése